FREE Pattern KAIRA ENVELOPE CLUTCH
icon-search
icon-search

Pola Bag Buat Beg Sendiri

Pola Bag Buat Beg Sendiri

Sekarang ini kebanyakan negeri di Malaysia diarahkan menjalani PKP (Perintah Kawalan Pergerakan) disebabkan Covid 19. Virus ini juga telah mengubah corak kehidupan kita semua. Anak-anak belajar secara online dengan guru masing-masing. Ramai yang hilang pekerjaan atau yang bekerja dari rumah saja.

Untuk mereka yang mungkin ada masa terluang dan mencari hobi baru bolehlah mencuba belajar menjahit. Mulakan projek menjahit yang simple dan tidak stress. Percayalah... bila anda berjaya menghasilkan projek pertama, pasti ada perasaan ingin membuat lagi dan lagi...


bekas handphone-bebagmaker-frame purse.png

Cuba bayangkan… Pouch yang bersaiz 22 x 14cm ini menjadi nampak sempurna untuk semua keperluan barang peribadi anda.

Boleh dijadikan beg kecil yang di masukkan kedalam beg tangan ataupun ditambah tali atau rantai yang boleh di silangkan di bahu , lebih mudah dibawa kemana-mana.

hadiah beg-bebagmaker-kelas online.png

Cukup sesuai untuk telefon bimbit berbagai saiz. Pouch ini menggunakan frame yang boleh dibuka dan ditutup dengan mudah.

Jadi sekarang bayangkan pula.. pouch frame ini akan dijahit sendiri yang anda hasilkan dengan mengikuti tutorial bergambar serta 6 video yang boleh dijadikan rujukkan tambahan ketika proses menyiapkannya.

 
beg jahit sendiri-bebagmaker-tutorial bergambar.png

Hasilkan dan hadiahkan satu untuk diri sendiri atau ahli keluarga dan semestinya untuk rakan baik anda sekarang. Dapatkan Pola dan tutorial di website Jom Belajar Jahit Beg Sendiri



Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping