FREE Pattern KAIRA ENVELOPE CLUTCH
icon-search
icon-search

Amara Tote & Handbag

Amara Tote & Handbag

Baru 15 hari tahun 2019 harap tidak terlewat lah saya mengucapkan Selamat Tahun Baru untuk bag maker semua. Permulaan tahun baru tenaga dan mood agak baik kebetulan https://www.bagstockdesigns.com baru keluarkan pattern baru yang diberi nama Amara Tote & Handbag.

Amara Tote & Handbag (2).png

Jika membeli pattern Amara tote & Handbag ini bag maker akan mendapat 2 saiz. Yang saya buat ini adalah saiz amara tote. Saiznya bila dah siap 13"W x14"H x5"D. Manakala Handbag pula bersaiz 10"W x11"H x4"D
Amara Tote & Handbag (3).png

Agak lama juga saya nak menyiapkan amara tote ini, lebih 12 jam juga. Maklumlah dah lama tak pegang mesin jahit.Terasa macam baru belajar menjahit beg pula.Amara Tote & Handbag (4).png

Amara tote yang saya buat ini menggunakan kain cotton di gabungkan dengan PU plain ketebalan 1mm. Aksesorinya pula menggunakan rivet skru dibahagian pemegang beg. Dibahagian hujung talinya pula saya menggunakan Metal Strap End/Tip yang high End. Beg lebih nampak cantik dan kemas. Untuk nampakkan hasil yang lebih sweet saya menggunakan zip 3V berwarna pink.

                        Amara Tote & Handbag (5).png
Harap bag maker boleh mencuba pula membuat Amara tote ini. Sesuai sangat untuk cikgu ataupun yang ada baby, sebab ruang dalamnya luas.Semua bahan dan aksesori beg boleh didapati diwebsite https://www.bebagmaker.com/ .Jumpa lagi dilain hari dengan beg terbaru saya ya..bye..



Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping