FREE Pattern KAIRA ENVELOPE CLUTCH
icon-search
icon-search

Elysian Sling Bag Klasik ke Moden

Elysian Sling Bag Klasik ke Moden

Hati saya sangat gembira sekarang sebab ramai bag maker yang berminat dengan pattern Elysian Sling bag. Terima kasih kerana menyokong dan memberi semangat untuk saya membuat lebih banyak pattern lagi.
elysian sling bag tutorial (8).png
Sebagai seorang bag maker kita perlulah kreatif dan berani mencuba benda baru terutama memperbagaikan lagi kegunaan material dan aksesori beg. Kadang-kadang pattern yang simple akan lebih nampak mewah dengan hanya menukar material dan aksesorinya. Dengan itu pelanggan pasti akan berpuas hati dan tidak teragak-agak untuk membayar dengan harga yang tinggi barangan handmade kita.
elysian sling bag tutorial (9).png

Kali ini saya mencuba Elysian Sling Bag menggunakan PU leather kulit buaya yang sekarang ini sedang menjadi trend buat bag maker diluar sana. Nampak tak perbezaan menggunakan material fabrik dan material yang menggunakan PU Leather? 
elysian sling bag tutorial (11).png
elysian sling bag tutorial (12).png

elysian sling bag tutorial (13).png
Sejak mula lagi saya mensasarkan bagi mereka yang baru nak mula menjahit dan mahu menjadi bag maker. Sebab itu saya lebih mengutamakan pattern yang mudah dan menggunakan material yang sesuai dijahit menggunakan mesin portable saja. Jangan risau untuk mencuba PU leather ini kerana ianya sangat senang di jahit.

Semoga berjumpa lagi di lain info. Untuk yang berminat untuk membeli pattern Elysian Sling bag,material dan aksesori beg boleh klik ke all product di dalam website ini. Salam kreatif untuk bag maker semua.



Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping